جستجو برای:
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
  • سرفصل های تدریس و ارائه
  • اخبار
  • محمد لسانی
  • گالری تصاویر
  • فروشگاه
  • درخواست برگزاری دوره آموزشی
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره ها
  • گالری تصاویر
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • ‌
پایگاه شخصی محمد لسانی
  • دانشنامه سواد رسانه
    • خانواده و فضای مجازی
    • کودکان و فضای مجازی
    • زیست فناورانه
    • فیک نیوز ها
    • فکت چک | Fact-Check
    • سلامت روان در فضای مجازی
    • سلامت جسم در فضای مجازی
    • سندروم های فضای مجازی
    • سیاست و بین الملل
    • هوش دیجیتال
    • امنیت سایبری
    • جنگ روایت ها
    • نشست ها وکارگاه ها
  • تولیدات

    اخبار

    • اخبار
    • گزارش تصویری
    • اطلاعیه ها

    آثار تصویری

    • موشن گرافیک
    • ویدیو کلیپ ها
    • پادکست

    آثار محتوایی

    • اینفوگرافیک
    • مقالات
    • یادداشت و گفتگو ها

    معرفی کتاب

    • معرفی کتاب هفته
    • شما معرفی کنید
  • فروشگاه سواد رسانه
    • حساب کاربری
    • سفارشات من
    • سبد خرید
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
    • معرفی
    • سرفصل های تدریس و ارائه
    • سرفصل دوره ها
0
ورود و ثبت نام

وبلاگ

پایگاه شخصی محمد لسانی بلاگ تولیدات اخبار نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری

نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری

اخبار ، نشست ها و کارگاه ها
ارسال شده توسط ادمین نویسنده
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری با حضور محمد لسانی در دانشگاه امام صادق

در نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری به دعوت انجمن علمی دانشکده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام محممد لسانی از اصول کمپین سازی در فعالیت های انتخاباتی سخن گفت.

با توجه به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انجمن علمی دانشکده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام نشست تخصصی را با عنوان تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار کرد.
در این نشست که با حضور محمد لسانی؛ فعال حوزه رسانه و طراح کارزارهای رسانه‌ای همراه بود، اصول کمپین سازی و تبلیغات بیان شده و در ادامه رویکردهای کاندیداهای انتخابات از نگاه رسانه‌ای بررسی شد. این جلسه با تعریف کمپین و ویژگیهای آن برای تبدیل شدن به یک کمپین موفق همراه بود و با بررسی کمپین ها و فعالیت‌های ستادی کاندیداهای مختلف انتخابات ادامه یافت.
در بررسی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، تولیدات ویدئویی، تولیدات متنی، شعارها و هشتگ گذاری‌های فضای مجازی براساس آمارهای جمع‌آوری شده توسط گروه‌های پژوهشی کالبدشکافی شد. همچنین در کنار بررسی رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، به فعالیت‌های ستادی و تبلیغاتی نامزدهای دوره‌های قبل انتخابات نیز ارجاعاتی داده شد و مورد تحلیل قرار گرفت.
این نشست در زمره نشست‌هایی است که این روزها ذیل عنوان قرارگاه انتخابات دانشگاه امام صادق علیه السلام و با همکاری تشکل های مختلف این دانشگاه برگزار می‌گردد.

 

منبع خبر : روابط عمومی دانشگاه امام صادق

محمد لسانی در نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری دانشگاه امام صادق
محمد لسانی در نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری دانشگاه امام صادق
محمد لسانی در نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری دانشگاه امام صادق
محمد لسانی در نشست تخصصی تحلیل رویکرد رسانه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری دانشگاه امام صادق
اشتراک گذاری:
برچسب ها: اصول کمپین سازیانتخاباتدانشگاه امام صادقکاندیداهای ریاست جمهوریمحمد لسانی

استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق دوره های سواد رسانه رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین لسانی سواد رسانه محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانه‌های ایران همشهری هوش مصنوعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • کارگاه آموزشی صلواتی سواد رسانه در سطح شهر تهران
    کارگاه آموزشی صلواتی سواد رسانه در سطح شهر تهران

    53 بازدید

  • برگزاری کارگاههای آموزشی سواد رسانه در سطح شهر تهران

    53 بازدید

  • معرفی و نقد کتاب شاید عروس دریایی
    معرفی و نقد کتاب شاید عروس دریایی

    49 بازدید

  • راهکاری برای ۶۳۶ ساعت در تاکسی اینترنتی بودن! محمد لسانی
    راهکاری برای ۶۳۶ ساعت در تاکسی اینترنتی بودن!

    51 بازدید

  • تدریس-محمد-لسانی-در-دوره-دانشگاه-امام-حسین-(ع)
    تدریس محمد لسانی در دوره دانشگاه امام حسین (ع)

    56 بازدید

  • ارائه محمد لسانی در دوره کشوری سواد فضای مجازی
    ارائه محمد لسانی در دوره کشوری سواد فضای مجازی

    55 بازدید

قدیمی تر تحریم مدیران Kaspersky توسط دولت آمریکا
جدیدتر دسترسی نامزدهای انتخابات به هوش مصنوعی قطع شد
درخواست کارگاه سواد رسانه
درخواست مشاوره محمد لسانی
محصولات فروش ویژه
  • دوره شناخت رسانه‌های اجتماعی
  • جدید
  • محبوب
قبلی بعدی
logo-samandehi
ناحیه کاربری
  • عضویت در سایت
  • حساب کاربری
  • سفارشات من
  • سبد خرید
دسترسی سریع
  • اخبــــار
  • تولیدات رسانه ای
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
  • نشست ها و کارگاه ها
  • گزارش تصویری
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
محمد لسانی | کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جستجو

جستجو با زدن Enter و بستن با زدن ESC