جلسه مشورتی در مرکز ملی فضای مجازی
جلسه تعیین راهبردهای تولید و پخش پیام های حوزه جمعیت و فرزندآوری در معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.
در این جلسه که به دعوت قاسم خالدی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و دبیری سید آرش وکیلیان برگزار شد، محمد لسانی به محورهای زیر اشاره کرد :
1-لزوم عملیات ترکیبی و شکننده بودن تصویر رسانه ای صرف
2-توجه به لایه بندی پیام و گنجاندن پیام در لایه های پسینی
3-توجه به تجربه های مثبت بدون نگاه ایدئوژیک و دارای شمولیت
4-توجه به نقش حاکمیت و پذیرش مسوولیت در کنار خانواده ها
5-لزوم کشف و خلق پیام مثبت و زنجیره سازی رویدادهای امیدآفرین
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما دانشگاه امام صادق دانشگاه سیستان و بلوچستان رسانه روابط عمومی روزنامه جوان سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای سپر دفاع روانی شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین قدس آنلاین مبلغان محمد لسانی مرکز ملی فضای مجازی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری کنش رسانهای
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
سلسله نشست های “هنر انتخاب”
10 بازدید
-
ده برش از سواد رسانه برای انتخابات ۱۴۰۲
11 بازدید
-
از شبکه معنایی تا شبکه کنشگران متکثر غیرمتمرکز
13 بازدید
-
حضور و ارائه در دومین دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابطعمومی
13 بازدید
-
میزگرد طرح حامیم کشوری با موضوع رسانه
8 بازدید
-
دوره مجازی تربیت مبلغ جهاد تبیین
23 بازدید