تغییر زمان برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران
زمان برگزاری نمایشگاه رسانههای ایران به دلیل بهرهمندی از تمام ظرفیتهای مصلی تهران به بازه زمانی ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند انتقال پیدا کرد
طی اعلام بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران، از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار شود که با چند روز تأخیر در تاریخ ۲۹ بهمن در مصلی تهران آغاز به کار میکند.
این نمایشگاه قرار است پس از شش سال وقفه با نام و رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» برگزار شود.
دلیل این تغییر در تاریخ برگزاری بهرهمندی از تمام ظرفیتهای مصلی تهران و آمادگی کامل رسانهها برای حضور در نمایشگاه عنوان شده
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شارلی ابدو شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
نمایش اعلان ها در عینک جدید متا
3 بازدید
-
چراغ اول کنفرانس ملی حکمرانی داده توسط دانشگاه تهران روشن شد
4 بازدید
-
گوگل ژاپن را زیر پا گذاشت
5 بازدید
-
ابزار جدید یوتیوب برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا دربرابر هوش مصنوعی
6 بازدید
-
هوش مصنوعی تعیین کننده حقوق بشر خواهد شد
6 بازدید
-
اپل و متا از پیمان هوش مصنوعی امتناع کردند
20 بازدید