ابزار جدید یوتیوب برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا دربرابر هوش مصنوعی
یوتیوب در همکاری با آژانس هنرمندان خلاق (CAA) از برنامهای برای آزمایش ابزاری جدید خبر داد که به سلبریتیها، ورزشکاران و خالقان محتوا کمک میکند محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی مرتبط با خود را شناسایی کنند. این ابزار که قرار است اوایل سال آینده میلادی وارد فاز آزمایشی شود، به کاربران منتخب امکان ثبت درخواست برای حذف این نوع محتوا را میدهد.
به گزارش وبگاه خبری تک کرانچ،
ابزار جدید یوتیوب در فاز اولیه، برای چهرههای برجسته مانند بازیگران برنده جوایز و ورزشکاران مطرح لیگهای بسکتبال و هاکی آمریکا عرضه خواهد شد. در ادامه، یوتیوب قصد دارد این قابلیت را به تولیدکنندگان برتر محتوا، هنرمندان و دیگر کاربران برجسته خود گسترش دهد تا دامنه حفاظت از حقوق آنها افزایش یابد.
به عقیده کارشناسان، این قبیل اقدامات مبین تلاش یوتیوب برای تبدیل شدن به یک شریک قابل اعتماد برای تولیدکنندگان محتوا در عصر گسترش فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی است. با گسترش کاربرد هوش مصنوعی در حوزه تولید محتوا، این ابزار جدید میتواند نقشی کلیدی در تضمین حقوق سلبریتیها و خالقان محتوا ایفا کند و به آنها اطمینان دهد که از تصویرسازیهای مربوط به آنها بدون اجازه سوءاستفاده نخواهد شد.
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شارلی ابدو شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری