جستجو برای:
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
  • سرفصل های تدریس و ارائه
  • اخبار
  • محمد لسانی
  • گالری تصاویر
  • فروشگاه
  • درخواست برگزاری دوره آموزشی
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره ها
  • گالری تصاویر
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • ‌
پایگاه شخصی محمد لسانی
  • دانشنامه سواد رسانه
    • خانواده و فضای مجازی
    • کودکان و فضای مجازی
    • زیست فناورانه
    • فیک نیوز ها
    • فکت چک | Fact-Check
    • سلامت روان در فضای مجازی
    • سلامت جسم در فضای مجازی
    • سندروم های فضای مجازی
    • سیاست و بین الملل
    • هوش دیجیتال
    • امنیت سایبری
    • جنگ روایت ها
    • نشست ها وکارگاه ها
  • تولیدات

    اخبار

    • اخبار
    • گزارش تصویری
    • اطلاعیه ها

    آثار تصویری

    • موشن گرافیک
    • ویدیو کلیپ ها
    • پادکست

    آثار محتوایی

    • اینفوگرافیک
    • مقالات
    • یادداشت و گفتگو ها

    معرفی کتاب

    • معرفی کتاب هفته
    • شما معرفی کنید
  • فروشگاه سواد رسانه
    • حساب کاربری
    • سفارشات من
    • سبد خرید
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
    • معرفی
    • سرفصل های تدریس و ارائه
    • سرفصل دوره ها
0
ورود و ثبت نام

وبلاگ

پایگاه شخصی محمد لسانی بلاگ اخبار سواد رسانه ایران یوتیوب از قابلیت های اینستاگرام الگو گرفت

یوتیوب از قابلیت های اینستاگرام الگو گرفت

اخبار سواد رسانه ایران
ارسال شده توسط ادمین نویسنده 2
۱۴۰۴/۰۵/۱۴

یکی از مفیدترین قابلیت‌های اینستاگرام و تیک‌تاک، در دسترس گروه محدودی از کاربران یوتیوب قرار گرفت.

براساس اعلام گوگل، یکی از جالب‌ترین و مفیدترین ویژگی‌های اینستاگرام و تیک‌تاک، یعنی Collab، به‌صورت آزمایشی به یوتیوب آمد.

قابلیت Collab یا همان پست مشترک، به‌کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا یک پست را در دو یا چند حساب‌کاربری منتشر کنند. چنین چیزی باعث می‌شود تا محتوا در دسترس تعداد بیشتری از کاربران قرار بگیرد.

قابلیت Collab یوتیوب فعلاً در دسترس تعداد گروه کوچکی از افراد قرار گرفته است و احتمالاً در آینده گسترش خواهد یافت. به‌لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند حساب کاربری دوست یا همکارشان را به‌ویدیو‌ها اضافه کنند.

نام حساب‌های افزوده‌شده، در کنار اسم حساب‌کاربری سازنده‌ی ویدیو قرار می‌گیرد. در صورت زیاد بودن کانال‌ها، گزینه‌ی «and more…» ظاهر می‌شود که با زدن روی آن، در نهایت نام تمام کانال‌ها به‌نمایش درمی‌آید. طبیعتاً برای تعامل و جذب بیشتر کاربران، دکمه‌ی Subscribe کنار تمام کانال‌ها قرار می‌گیرد.

در قابلیت Collab (یا Collaboration) اینستاگرام و تیک‌تاک، سازنده‌ی پست باید حساب‌های مدنظرش را دعوت کند و حساب‌های دعوت‌شده هم باید درخواست را تأیید کنند. احتمالاً برای یوتیوب هم چنین روندی وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری:

استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق دوره های سواد رسانه رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین لسانی سواد رسانه محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانه‌های ایران همشهری هوش مصنوعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • آنتروپیک مانع همکاری OpenAI و Claude شد

    5 بازدید

  • استدلالی ترین هوش مصنوعی رونمایی شد

    3 بازدید

  • گوگل از خواست اش صرف نظر کرد

    4 بازدید

  • حرکت تلگرام به‌سوی موتور جست‌وجوی اجتماعی در اپدیت جدیدش تحقق یافت

    4 بازدید

  • اسپاتیفای کاربران انگلیسی را ملزم به اسکن چهره کرد

    4 بازدید

  • تلگرام مردم را عصبی کرد

    6 بازدید

قدیمی تر حساب های اینستاگرامی زیر هزار فالور از لایو محروم شدند
درخواست کارگاه سواد رسانه
درخواست مشاوره محمد لسانی
محصولات فروش ویژه
  • دوره شناخت رسانه‌های اجتماعی
  • جدید
  • محبوب
قبلی بعدی
logo-samandehi
ناحیه کاربری
  • عضویت در سایت
  • حساب کاربری
  • سفارشات من
  • سبد خرید
دسترسی سریع
  • اخبــــار
  • تولیدات رسانه ای
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
  • نشست ها و کارگاه ها
  • گزارش تصویری
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
محمد لسانی | کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جستجو

جستجو با زدن Enter و بستن با زدن ESC