جستجو برای:
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
  • سرفصل های تدریس و ارائه
  • اخبار
  • محمد لسانی
  • گالری تصاویر
  • فروشگاه
  • درخواست برگزاری دوره آموزشی
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره ها
  • گالری تصاویر
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • ‌
پایگاه شخصی محمد لسانی
  • دانشنامه سواد رسانه
    • خانواده و فضای مجازی
    • کودکان و فضای مجازی
    • زیست فناورانه
    • فیک نیوز ها
    • فکت چک | Fact-Check
    • سلامت روان در فضای مجازی
    • سلامت جسم در فضای مجازی
    • سندروم های فضای مجازی
    • سیاست و بین الملل
    • هوش دیجیتال
    • امنیت سایبری
    • جنگ روایت ها
    • نشست ها وکارگاه ها
  • تولیدات

    اخبار

    • اخبار
    • گزارش تصویری
    • اطلاعیه ها

    آثار تصویری

    • موشن گرافیک
    • ویدیو کلیپ ها
    • پادکست

    آثار محتوایی

    • اینفوگرافیک
    • مقالات
    • یادداشت و گفتگو ها

    معرفی کتاب

    • معرفی کتاب هفته
    • شما معرفی کنید
  • فروشگاه سواد رسانه
    • حساب کاربری
    • سفارشات من
    • سبد خرید
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
    • معرفی
    • سرفصل های تدریس و ارائه
    • سرفصل دوره ها
0
ورود و ثبت نام

وبلاگ

پایگاه شخصی محمد لسانی بلاگ اخبار سواد رسانه ایران گوگل شریک پروپاگاندای رژیم صهیونیستی شد

گوگل شریک پروپاگاندای رژیم صهیونیستی شد

اخبار سواد رسانه ایران
ارسال شده توسط ادمین نویسنده 2
۱۴۰۴/۰۶/۱۷

براساس گزارشی که Drop Site News منتشر کرد، گوگل در میانه یک قرارداد شش‌ماهه به ارزش ۴۵ میلیون دلار با دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، هدف این کمپین ترویج پیام‌های دولتی و کم‌ اهمیت جلوه دادن بحران انسانی در غزه است.

این قرارداد که اواخر ژوئن امضا شده، گوگل را به عنوان «یک نهاد کلیدی» در حمایت از استراتژی روابط عمومی نتانیاهو معرفی می‌کند. کمپین مذکور چند روز پس از آن آغاز شد که رژیم صهیونیستی در تاریخ ۲ مارس ورود غذا، دارو، سوخت و سایر اقلام بشردوستانه به غزه را مسدود کرد. در پی این اقدام، قانون‌گذاران از مقامات پرسیدند که آیا دولت برای پیامدهای منفی آماده بوده است یا نه.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان گفت: مقامات ممکن است کمپینی دیجیتال راه‌اندازی کنند تا توضیح دهند در غزه گرسنگی وجود ندارد و داده‌ها را ارائه کنند.

از آن زمان، تبلیغات دولتی که قحطی در غزه را انکار می‌کنند، به‌طور گسترده منتشر شده‌اند. از جمله، ویدیویی در یوتیوب از سوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که اعلام می‌کند: «در غزه غذا وجود دارد. هر ادعای دیگری دروغ است.»

این کلیپ بیش از ۶ میلیون بازدید داشته که بخش عمده‌ای از آن از طریق تبلیغات پولی تقویت شده است.

بر اساس این گزارش، تبلیغات از طریق یوتیوب و پلتفرم Display & Video ۳۶۰ متعلق به گوگل مدیریت می‌شوند که در اسناد دولتی از آن‌ها با عنوان «هسبارا» یاد شده است. این واژه‌ای عبری است که اغلب به‌عنوان «تبلیغات دولتی» یا «پروپاگاندا» ترجمه می‌شود.

اسناد نشان می‌دهند رژیم صهیونیستی همچنین سه میلیون دلار برای تبلیغات در شبکه اجتماعی آمریکایی ایکس و ۲.۱ میلیون دلار در پلتفرم فرانسوی-رژیم صهیونیستی Outbrain/Teads هزینه کرده است.

اشتراک گذاری:

استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق دوره های سواد رسانه رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین لسانی سواد رسانه محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانه‌های ایران همشهری هوش مصنوعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • هوش مصنوعی با کامپیوتر نوری مایکروسافت سرعت گرفت

    5 بازدید

  • دستگاه های آی پد به اینستاگرام دسترسی پیدا کردند

    7 بازدید

  • هوش مصنوعی گوگل برای کودکان مضر شناخته شد

    4 بازدید

  • نپال از فعالیت پلتفرم های بدون مجوز جلوگیری کرد

    4 بازدید

  • دیپ سیک تازه نفس در مسیر عرضه قرارگرفت

    5 بازدید

  • کتاب های سرقتی پای اپل را به دادگاه باز کرد

    5 بازدید

قدیمی تر دیپ سیک تازه نفس در مسیر عرضه قرارگرفت
جدیدتر نپال از فعالیت پلتفرم های بدون مجوز جلوگیری کرد
درخواست کارگاه سواد رسانه
درخواست مشاوره محمد لسانی
محصولات فروش ویژه
  • دوره شناخت رسانه‌های اجتماعی
  • جدید
  • محبوب
قبلی بعدی
logo-samandehi
ناحیه کاربری
  • عضویت در سایت
  • حساب کاربری
  • سفارشات من
  • سبد خرید
دسترسی سریع
  • اخبــــار
  • تولیدات رسانه ای
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
  • نشست ها و کارگاه ها
  • گزارش تصویری
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
محمد لسانی | کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جستجو

جستجو با زدن Enter و بستن با زدن ESC