جستجو برای:
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
  • سرفصل های تدریس و ارائه
  • اخبار
  • محمد لسانی
  • گالری تصاویر
  • فروشگاه
  • درخواست برگزاری دوره آموزشی
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دوره ها
  • گالری تصاویر
  • حساب کاربری
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • ‌
پایگاه شخصی محمد لسانی
  • دانشنامه سواد رسانه
    • خانواده و فضای مجازی
    • کودکان و فضای مجازی
    • زیست فناورانه
    • فیک نیوز ها
    • فکت چک | Fact-Check
    • سلامت روان در فضای مجازی
    • سلامت جسم در فضای مجازی
    • سندروم های فضای مجازی
    • سیاست و بین الملل
    • هوش دیجیتال
    • امنیت سایبری
    • جنگ روایت ها
    • نشست ها وکارگاه ها
  • تولیدات

    اخبار

    • اخبار
    • گزارش تصویری
    • اطلاعیه ها

    آثار تصویری

    • موشن گرافیک
    • ویدیو کلیپ ها
    • پادکست

    آثار محتوایی

    • اینفوگرافیک
    • مقالات
    • یادداشت و گفتگو ها

    معرفی کتاب

    • معرفی کتاب هفته
    • شما معرفی کنید
  • فروشگاه سواد رسانه
    • حساب کاربری
    • سفارشات من
    • سبد خرید
  • درگاه پرداخت
  • درباره من
    • معرفی
    • سرفصل های تدریس و ارائه
    • سرفصل دوره ها
0
ورود و ثبت نام

وبلاگ

پایگاه شخصی محمد لسانی بلاگ اخبار سواد رسانه ایران راهکار جدید تلویزیونی اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب

راهکار جدید تلویزیونی اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب

اخبار سواد رسانه ایران
ارسال شده توسط ادمین نویسنده 2
۱۴۰۴/۰۷/۲۲

اینستاگرام درحال بررسی ایده عرضه یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلویزیون‌های هوشمند است. این تصمیم بخشی از برنامه بزرگ‌تر این شرکت برای عرضه محتواهای ویدیویی این پلتفرم به گروه گسترده‌تری از مخاطبان است.

ینستاگرام درحال بررسی ایده عرضه یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلویزیون‌های هوشمند است. این تصمیم بخشی از برنامه بزرگ‌تر این شرکت برای عرضه محتواهای ویدیویی این پلتفرم به گروه گسترده‌تری از مخاطبان است.اینستاگرام با این اپلیکیشن می‌تواند به رقیب جدی‌تری برای یوتوب تبدیل شود.«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، اخیراً در کنفرانس Bloomberg Screentime در لس آنجلس اعلام کرد که این شرکت درحال بررسی ایده اپ مخصوص تلویزیون است، اما هنوز چیزی قطعی نشده است. او توضیح داد: «اگر رفتار و شیوه مصرف به‌سمت تلویزیون برود، ما هم باید به تلویزیون برویم.»موسری در ادامه گفت: «می‌خواهیم متوجه شویم که چگونه می‌توانیم مطمئن باشیم در تمامی دستگاه‌های مرتبط به‌شکلی مناسب حضور داریم.» او تأکید کرد که این شرکت باید سال‌ها قبل وضعیت عرضه اپ تلویزیون را بررسی می‌کرد. موسری گفت شکل افقی ویدیوهای فعلی در اینستاگرام می‌تواند در تلویزیون‌ها نیز کار کند.
 
دسترسی راحت به یوتیوب از طریق تلویزیون‌های هوشمند، نقش مهمی در افزایش محبوبیت محتوای بلندمدت در این پلتفرم داشته است. با اینکه هنوز در صنعت رسانه درباره اینکه آیا یوتیوب را باید تلویزیون دانست یا نه بحث‌هایی وجود دارد، نتایج نظرسنجی شرکت Ampere Analysis نشان می‌دهد که ۳۴ درصد از کسانی که در ماه گذشته مستند، سریال یا فیلم در یوتیوب دیده‌اند، بخشی از تماشای خود را با تلویزیون هوشمند انجام داده‌اند.از همین رو هم اینستاگرام در تلاش است از این بستر استفاده کند کمااینکه بنا به گفته برخی از کارشناسان قرار است سریال‌های اینستاگرامی هم تولید شود.
اشتراک گذاری:

استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق دوره های سواد رسانه رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین لسانی سواد رسانه محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانه‌های ایران همشهری هوش مصنوعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • استرالیا ممنوعیت رسانه‌های اجتماعی را «به نفع فرزندان» دانست

    3 بازدید

  • زوراسیف به کمک افراد مسن در فضای مجازی آمد

    4 بازدید

  • حکم چت جی پی تی شکست

    4 بازدید

  • هوش مصنوعی در انتظار جلسه بعدی مجلس ماند

    3 بازدید

  • روز سرنوشت ساز هوش مصنوعی در ایران

    4 بازدید

  • Reflection AI رقیب مستقیم DeepSeek شد

    10 بازدید

قدیمی تر قوانین جدید هوش مصنوعی و اپ استورها در کانادا به اجرا درآمد
درخواست کارگاه سواد رسانه
درخواست مشاوره محمد لسانی
محصولات فروش ویژه
  • دوره شناخت رسانه‌های اجتماعی
  • جدید
  • محبوب
قبلی بعدی
logo-samandehi
ناحیه کاربری
  • عضویت در سایت
  • حساب کاربری
  • سفارشات من
  • سبد خرید
دسترسی سریع
  • اخبــــار
  • تولیدات رسانه ای
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
  • نشست ها و کارگاه ها
  • گزارش تصویری
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
محمد لسانی | کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
جستجو

جستجو با زدن Enter و بستن با زدن ESC