مدل درآمدزایی OTT
ارسال شده توسط محمد لسانی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
27 بازدید
مدل درآمدزایی OTT:
اشتراکی
تبلیغاتی
تراکنشی
ممتاز
ترکیبی
اولین تجربه درآمدزایی از محتوا بر بستر نت مبتنی بر تبلیغ بود. بعد به سرویس های اشتراکی رسید و محتوای ارزنده، مخاطب را وادار به تراکنش (pay per view) کرد.
دوره کرونا باعث اوج گیری PVOD شد اما امروزه مدل ترکیبی (HYBRID VOD) کارآیی دارد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
استراتژی گوشدادن در شبکههای اجتماعی یا social listening دارید؟
8 بازدید
-
در این فیلم شیخ إبراهیم الزبیدی که از علمای وهابی عربستان می باشد از مطالبات شیعیان سخن می گوید. زبیدی خطیب مسجد سهل بن سعد در ریاض است و سخنرانی خود را در ۸ می ۲۰۱۴ یعنی حدود ۹ سال پیش انجام داده است.
19 بازدید
-
برای شناخت نسل جدید و نورس بنظر میرسد حاکمیت به باور ”نمود فرهنگی” آنها رسیده اما فهم “بود فرهنگی” آنها هم زمانبر و هم پیچیده است. ویژگی های بروزپذیر آنها را درک کرده اما واقعیت پنهان در زیست فرهنگی شان فقط با مشاهده و مشارکت کشف میشود.
18 بازدید
-
کاربران در مورد OTT پرسیدند و اینکه برخی آن را مترادف VOD میدانند. در تصویر زیر به تفاوت های OTT و VOD پرداخته شده است.
12 بازدید
-
مد، ابراز وجود و ویترین سازی از خود برای متفاوت بودن است
5 بازدید
-
هوش مصنوعی را به «ابتذال شر» یا بیتفاوتی نسبت به واقعیت تنزل داده است.
22 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید