مدل درآمدزایی OTT
مدل درآمدزایی OTT:
اشتراکی
تبلیغاتی
تراکنشی
ممتاز
ترکیبی
اولین تجربه درآمدزایی از محتوا بر بستر نت مبتنی بر تبلیغ بود. بعد به سرویس های اشتراکی رسید و محتوای ارزنده، مخاطب را وادار به تراکنش (pay per view) کرد.
دوره کرونا باعث اوج گیری PVOD شد اما امروزه مدل ترکیبی (HYBRID VOD) کارآیی دارد.
استان زنجان ایرنا بسیج دانشجویی تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما دانشگاه امام صادق دانشگاه سیستان و بلوچستان رسانه روابط عمومی روزنامه جوان سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای سواد روایت سواد فضای مجازی سپر دفاع روانی شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طلوع حق طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین قدس آنلاین مبلغان محمد لسانی مرکز ملی فضای مجازی نسل زد همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری کنش رسانهای
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
سازمان ملی همجنسگرایان فیلیپین اعلام کرد عضویت در آن بر عملکرد اجتماعی تأثیر نمی گذارد و قانونگذاران فیلیپین را به باد انتقاد گرفت که LGBTQ+ را یک اختلال میدانند!
61 بازدید
-
دوقلوی دیجیتال (Digital twin)، نمایش مجازی است
77 بازدید
-
دانمارک برای پرهیز از حیوان آزاری در سیرک، چهار فیل را خرید اما یک شتر با آنها رفاقت داشت و جدا نمیشد!
70 بازدید
-
تاثیرگذاری شناختی بر افکار عمومی ایران
61 بازدید
-
سایتهای شایعات مانند forumdaily و latestly منبع این خبر است که ایران اینترنشنال را به اشتباه انداخته
93 بازدید
-
مجسمه ی ”پلکانی به بهشت”
58 بازدید