جلسه مشورتی در مرکز ملی فضای مجازی
جلسه تعیین راهبردهای تولید و پخش پیام های حوزه جمعیت و فرزندآوری در معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.
در این جلسه که به دعوت قاسم خالدی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و دبیری سید آرش وکیلیان برگزار شد، محمد لسانی به محورهای زیر اشاره کرد :
1-لزوم عملیات ترکیبی و شکننده بودن تصویر رسانه ای صرف
2-توجه به لایه بندی پیام و گنجاندن پیام در لایه های پسینی
3-توجه به تجربه های مثبت بدون نگاه ایدئوژیک و دارای شمولیت
4-توجه به نقش حاکمیت و پذیرش مسوولیت در کنار خانواده ها
5-لزوم کشف و خلق پیام مثبت و زنجیره سازی رویدادهای امیدآفرین
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شارلی ابدو شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
کارگاه آموزشی صلواتی سواد رسانه در سطح شهر تهران
25 بازدید
-
برگزاری کارگاههای آموزشی سواد رسانه در سطح شهر تهران
25 بازدید
-
معرفی و نقد کتاب شاید عروس دریایی
26 بازدید
-
راهکاری برای ۶۳۶ ساعت در تاکسی اینترنتی بودن!
26 بازدید
-
تدریس محمد لسانی در دوره دانشگاه امام حسین (ع)
30 بازدید
-
ارائه محمد لسانی در دوره کشوری سواد فضای مجازی
31 بازدید