جلسه مشورتی در مرکز ملی فضای مجازی
جلسه تعیین راهبردهای تولید و پخش پیام های حوزه جمعیت و فرزندآوری در معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.
در این جلسه که به دعوت قاسم خالدی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و دبیری سید آرش وکیلیان برگزار شد، محمد لسانی به محورهای زیر اشاره کرد :
1-لزوم عملیات ترکیبی و شکننده بودن تصویر رسانه ای صرف
2-توجه به لایه بندی پیام و گنجاندن پیام در لایه های پسینی
3-توجه به تجربه های مثبت بدون نگاه ایدئوژیک و دارای شمولیت
4-توجه به نقش حاکمیت و پذیرش مسوولیت در کنار خانواده ها
5-لزوم کشف و خلق پیام مثبت و زنجیره سازی رویدادهای امیدآفرین
استان زنجان ایرنا بسیج دانشجویی تیک تاک جام جم جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبرگزاری دانشجو دانشگاه امام صادق دانشگاه سیستان و بلوچستان رسانه رفسنجان روابط عمومی روزنامه جوان زیست پلاس سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای سواد فضای مجازی سپر دفاع روانی شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طلوع حق عاشورا فضای مجازی فکت چک فکت چکینگ قدس آنلاین محمد لسانی مرجعیت رسانه ای مرکز ملی فضای مجازی مرکز پژوهش های مجلس شورای انقلاب اسلامی نسل زد همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری کنش رسانهای
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
دوره فشرده برای اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند
19 بازدید
-
صفحه اختصاصی اخبار محمد لسانی در جام جم آنلاین
17 بازدید
-
ارائه برای رایزنان فرهنگی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
16 بازدید
-
حضور در جمع فعالان عرصه رسانه و تبیین به دعوت دفتر تبلیغات
16 بازدید
-
ارائه در نشست فعالان گرافیک جبهه انقلاب
8 بازدید
-
آموزش جنگ شناختی برای مدیران روابط عمومی سازمان صنایع هوایی
33 بازدید