رقابت توئینو (قرمز) با ویراستی (آبی) در جستجوی مردم
ارسال شده توسط محمد لسانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
6 بازدید
رقابت توئینو (قرمز) با ویراستی (آبی) در جستجوی مردم نشان میدهد فراز و فرود وجود داشته و دارد. اهمیت ویراستی در مخاطب یابی استانی (اصفهان، قم، البرز) و محدود نماندن به پایتخت است.اثر کمپین خبری و اطلاع رسانی در جستجوی مردم:
۸۶ درصد: ویراستی
۱۴ درصد: توئینو
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
استراتژی گوشدادن در شبکههای اجتماعی یا social listening دارید؟
9 بازدید
-
در این فیلم شیخ إبراهیم الزبیدی که از علمای وهابی عربستان می باشد از مطالبات شیعیان سخن می گوید. زبیدی خطیب مسجد سهل بن سعد در ریاض است و سخنرانی خود را در ۸ می ۲۰۱۴ یعنی حدود ۹ سال پیش انجام داده است.
20 بازدید
-
برای شناخت نسل جدید و نورس بنظر میرسد حاکمیت به باور ”نمود فرهنگی” آنها رسیده اما فهم “بود فرهنگی” آنها هم زمانبر و هم پیچیده است. ویژگی های بروزپذیر آنها را درک کرده اما واقعیت پنهان در زیست فرهنگی شان فقط با مشاهده و مشارکت کشف میشود.
20 بازدید
-
کاربران در مورد OTT پرسیدند و اینکه برخی آن را مترادف VOD میدانند. در تصویر زیر به تفاوت های OTT و VOD پرداخته شده است.
15 بازدید
-
مد، ابراز وجود و ویترین سازی از خود برای متفاوت بودن است
5 بازدید
-
مدل درآمدزایی OTT
28 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید