جستجو برای:
  • دوره ها
    • حساب کاربری
    • سبد خرید
  • بلاگ
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • دانشنامه سواد رسانه
    • خانواده و فضای مجازی
    • کودکان و فضای مجازی
    • زیست فناورانه
    • فیک نیوز ها
    • فکت چک | Fact-Check
    • سلامت روان در فضای مجازی
    • سلامت جسم در فضای مجازی
    • سندروم های فضای مجازی
    • سیاست و بین الملل
    • هوش دیجیتال
    • امنیت سایبری
    • جنگ روایت ها
    • نشست ها وکارگاه ها
  • تولیدات

    اخبار

    • اخبار
    • گزارش تصویری
    • اطلاعیه ها

    آثار تصویری

    • موشن گرافیک
    • ویدیو کلیپ ها
    • پادکست

    آثار محتوایی

    • اینفوگرافیک
    • مقالات
    • یادداشت و گفتگو ها

    معرفی کتاب

    • معرفی کتاب هفته
    • شما معرفی کنید
  • فروشگاه سواد رسانه
    • حساب کاربری
    • سفارشات من
    • سبد خرید
  • درگاه پرداخت
Youtube Telegram Instagram icon--white
دوره‌ها
دوره‌های آنلاین و آفلاین
  • ثبت درخواست کارگاه
  • دوره های آنلاین
  • دوره های آفلاین
  • پخش زنده دوره
0
ورود به حساب

محمد لسانی

کارشناس سواد رسانه و فضای مجازی

0
ورود به حساب

خانه

تولیدات

فروشگاه

دوره ها

مالی

وبلاگ

پایگاه شخصی محمد لسانی بلاگ توئیت نما استراتژی گوش‌دادن در شبکه‌های اجتماعی یا social listening دارید؟

استراتژی گوش‌دادن در شبکه‌های اجتماعی یا social listening دارید؟

توئیت نما
ارسال شده توسط ادمین نویسنده
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
8 بازدید
استراتژی گوش‌دادن در شبکه‌های اجتماعی یا social listening دارید؟ مانیتورینگ راجع به ''چه حرف‌هایی'' است اما لیسنینگ به''چرا این حرف‌ها'' تمرکز دارد. مانیتورینگ راجع به برند اما شنود شبکه راجع به کسب و کار است. در مانیتورینگ شما گیرنده اطلاعاتید اما در لیسنینگ، واکنش دهنده به اطلاعات!

استراتژی گوش‌دادن در شبکه‌های اجتماعی یا social listening دارید؟ مانیتورینگ راجع به ”چه حرف‌هایی” است اما لیسنینگ به”چرا این حرف‌ها” تمرکز دارد. مانیتورینگ راجع به برند اما شنود شبکه راجع به کسب و کار است.در مانیتورینگ شما گیرنده اطلاعاتید اما در لیسنینگ، واکنش دهنده به اطلاعات!

استراتژی گوش‌دادن در شبکه‌های اجتماعی یا social listening دارید؟ مانیتورینگ راجع به ''چه حرف‌هایی'' است اما لیسنینگ به''چرا این حرف‌ها'' تمرکز دارد. مانیتورینگ راجع به برند اما شنود شبکه راجع به کسب و کار است. در مانیتورینگ شما گیرنده اطلاعاتید اما در لیسنینگ، واکنش دهنده به اطلاعات!
اشتراک گذاری:
برچسب ها: شبکه های اجتماعیلیسنینگمانیتورینگ

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • در این فیلم شیخ إبراهیم الزبیدی که از علمای وهابی عربستان می باشد از مطالبات شیعیان سخن می گوید. زبیدی خطیب مسجد سهل بن سعد در ریاض است و سخنرانی خود را در ۸ می ۲۰۱۴ یعنی حدود ۹ سال پیش انجام داده است.

    18 بازدید

  • برای شناخت نسل جدید و نورس بنظر میرسد حاکمیت به باور ”نمود فرهنگی” آنها رسیده اما فهم “بود فرهنگی” آنها هم زمانبر و هم پیچیده است. ویژگی های بروزپذیر آنها را درک کرده اما واقعیت پنهان در زیست فرهنگی شان فقط با مشاهده و مشارکت کشف میشود.

    17 بازدید

  • کاربران در مورد OTT پرسیدند و اینکه برخی آن را مترادف VOD میدانند. در تصویر زیر به تفاوت های OTT و VOD پرداخته شده است.
    کاربران در مورد OTT پرسیدند و اینکه برخی آن را مترادف VOD میدانند. در تصویر زیر به تفاوت های OTT و VOD پرداخته شده است.

    12 بازدید

  • مد، ابراز وجود و ویترین سازی از خود برای متفاوت بودن است اما امروزه بخاطر عمومیت، تبدیل به یکسانی جامعه و فشار به دیگران (غیر مدگرایان) شده است دسته بندی من: مد کالا: گوشی، ویپ،اسپینر ... مد پوشش: گوتیک، تامبوی ... مد مو: خامه ای، کپ، سایه... مد تغییر بدن: گونه، لب..‌ مد میکاپ مد رفتار مد کلام
    مد، ابراز وجود و ویترین سازی از خود برای متفاوت بودن است

    4 بازدید

  • مدل درآمدزایی OTT: اشتراکی تبلیغاتی تراکنشی ممتاز ترکیبی اولین تجربه درآمدزایی از محتوا بر بستر نت مبتنی بر تبلیغ بود. بعد به سرویس های اشتراکی رسید و محتوای ارزنده، مخاطب را وادار به تراکنش (pay per view) کرد. دوره کرونا باعث اوج گیری PVOD شد اما امروزه مدل ترکیبی (HYBRID VOD) کارآیی دارد.
    مدل درآمدزایی OTT

    26 بازدید

  • طرف میگفت دیگه طرح برای سازمانها رو میدم chat gpt بنویسه. اون یکی هم تهیه متن ارائه همایشش رو داد بهش.قدرت ماشین جبران کننده کم حوصلگی و زیاده خواهی بشر شده. نوام چامسکی در نیویورک تایمز نوشت فقدان اخلاق و تفکر معقولانه، هوش مصنوعی را به «ابتذال شر» یا بی‌تفاوتی نسبت به واقعیت تنزل داده است.
    هوش مصنوعی را به «ابتذال شر» یا بی‌تفاوتی نسبت به واقعیت تنزل داده است.

    21 بازدید

قدیمی تر سلسله نشست های تخصصی سواد رسانه«چهارشنبه های سواد رسانه ای»
جدیدتر پرونده ویژه | ۱۰ روش بی اثرسازی جنگ روانی همه گیر و برپایی سپر دفاع روانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

محمد لسانی | کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی
محمد لسانی | کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی
محصولات فروش ویژه
  • دوره شناخت رسانه‌های اجتماعی
  • جدید
  • محبوب
قبلی بعدی
logo-samandehi
ناحیه کاربری
  • عضویت در سایت
  • حساب کاربری
  • سفارشات من
  • سبد خرید
دسترسی سریع
  • اخبــــار
  • تولیدات رسانه ای
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
  • نشست ها و کارگاه ها
  • گزارش تصویری
  • موشن گرافیک
  • اطلاعیه ها و رویداد ها
محمد لسانی | کارشناس حوزه رسانه و فضای مجازی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخواست دعوت به عنوان مهمان برنامه

09124756013

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

جستجو

جستجو با زدن Enter و بستن با زدن ESC