استراتژی گوشدادن در شبکههای اجتماعی یا social listening دارید؟
استراتژی گوشدادن در شبکههای اجتماعی یا social listening دارید؟ مانیتورینگ راجع به ”چه حرفهایی” است اما لیسنینگ به”چرا این حرفها” تمرکز دارد. مانیتورینگ راجع به برند اما شنود شبکه راجع به کسب و کار است.در مانیتورینگ شما گیرنده اطلاعاتید اما در لیسنینگ، واکنش دهنده به اطلاعات!
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما دانشگاه امام صادق دانشگاه سیستان و بلوچستان رسانه روابط عمومی روزنامه جوان سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای سپر دفاع روانی شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین قدس آنلاین مبلغان محمد لسانی مرکز ملی فضای مجازی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری کنش رسانهای
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پرسونال برندینگ، تعیین کننده وزن شما و خدماتتان در تعامل با دیگران است.
20 بازدید
-
در دنیای بدون جبهه مقاومت، تنها کنش جهادی همین جنس کارهای نمادین است
52 بازدید
-
نصرالله در میان مردم لبنان به عنوان یک «شخصیت مسیحایی» شناخته می شود و تاکسی ها به جای موسیقی، سخنرانی های او را پخش می کنند.
19 بازدید
-
کارگاههای صلواتی ربیع، سه ساله شد!
31 بازدید
-
اجباری کردن استفاده از دستگاههای دیجیتال در پیشدبستانیها
29 بازدید
-
ضعف رسانه ای دولت سیزدهم، تحلیل ها و راهکارها
30 بازدید