تاثیرگذاری شناختی بر افکار عمومی ایران
تاثیرگذاری شناختی بر افکار عمومی ایران به خوبی در اتاق فرماندهی رسانه ای طرف مقابل، تقسیم بندی شده است:
1. استمراری و درازمدت:
نمایشی، موسیقی و تاکشو
2. مناسبتی:
مستندهای تحقیقی و افشاگری خبری
3. اقتضایی و روزانه:
نیوزرومهای شبکههای ماهوارهای و روایتسازی سلبریتیها و میکروسلبریتی ها
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شارلی ابدو شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پرسونال برندینگ، تعیین کننده وزن شما و خدماتتان در تعامل با دیگران است.
51 بازدید
-
در دنیای بدون جبهه مقاومت، تنها کنش جهادی همین جنس کارهای نمادین است
84 بازدید
-
نصرالله در میان مردم لبنان به عنوان یک «شخصیت مسیحایی» شناخته می شود و تاکسی ها به جای موسیقی، سخنرانی های او را پخش می کنند.
49 بازدید
-
کارگاههای صلواتی ربیع، سه ساله شد!
59 بازدید
-
اجباری کردن استفاده از دستگاههای دیجیتال در پیشدبستانیها
57 بازدید
-
ضعف رسانه ای دولت سیزدهم، تحلیل ها و راهکارها
58 بازدید