عناوین کتاب های تخصصی تازه منتشره درحوزه رسانه
انتشارات سفیر اردهال با دو کتاب شاخص«شناخت اصول خبرنگاری» و«پیام اجتماعی رسانه» همکاری خود با مرکز جامع کتب رسانه را آغاز کرد.
کتاب «پیام اجتماعی رسانه» نوشته عباس محمدی اصل درباره صورت و محتوای کارکرد رسانههای ارتباط جمعی همچون فرایندهای دریافت و درک پیامها توسط مخاطب تحت تأثیر شرایط اجتماعی است. این کتاب صورت و محتوای کارکرد رسانهها چه از حیث زمینههای علمی و چه از حیث پیامدهای تعلق آمیز، تابع ساختهای اجتماعی بررسی میکند.
کتاب «پیام اجتماعی رسانه» شامل نگرشهای شخصی، گرایشهای کارکنان رسانه، ، خط مشی سازمان، الگوهای مالکیت سازمان، فضای اقتصادی،حرفه ای گر ، تبلیغ کنندگان و تأثیرات ایدئولوژیک را شامل میشود . کتاب حاضر تمرینی برای تحلیل سیستماتیک کارکرد پیام رسانی رسانه در نظام اجتماعی به شمار می آید .
کتاب«شناخت اصول خبرنگاری» نوشته کلثوم دلیران است. نویسنده در این کتاب خلاصهای از آموزشهای اساتید و پیشکسوتان روزنامهنگاری را به قلم درآورده و سعی براین داشته که مخاطب را گام به گام با اصول، مفاهیم و دانش خبرنگاری، خبرنویسی، اصول مصاحبه، شیوههای گزارش نویسی، عکسهای مطبوعاتی و… به عنوان منبعی موثق و جامع آشنا گرداند .
استان زنجان ایرنا بسیج دانشجویی تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما دانشگاه امام صادق دانشگاه سیستان و بلوچستان رسانه روابط عمومی روزنامه جوان سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای سواد روایت سواد فضای مجازی سپر دفاع روانی شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طلوع حق طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین قدس آنلاین مبلغان محمد لسانی مرکز ملی فضای مجازی نسل زد همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری کنش رسانهای