استرالیا ممنوعیت رسانههای اجتماعی را «به نفع فرزندان» دانست
استرالیا در یک کارزار تبلیغاتی جدید میگوید: ممنوعیت رسانههای اجتماعی «به نفع فرزندانمان» است.
به گزارش رویترز : استرالیا پیش از شروع برنامه ممنوعیت در ماه دسامبر، یک کارزار تبلیغاتی چند میلیون دلاری راهاندازی کرده که تا به مردمش بگوید اولین ممنوعیت جهانی رسانههای اجتماعی برای نوجوانان را به نفع فرزندان ملت است.
آنیکا ولز، وزیر ارتباطات امروز سهشنبه گفت: این کمپین ۱۴ میلیون دلاری (۹.۰۵ میلیون دلار) از روز یکشنبه در تلویزیون، بیلبوردها و در رسانههای اجتماعی آغاز خواهد شد. هدف این کمپین، افزایش آگاهی در مورد تغییرات پیش روی خانوادهها و تشویق والدین به «شروع گفتگو» در مورد این ممنوعیت با فرزندانشان است.
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق دوره های سواد رسانه رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین لسانی سواد رسانه محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری