حق انتخاب در متا واقعی شد
کمیسیون اروپا پیشنهاد جدید متا برای استفاده کمتر از دادههای شخصی در تبلیغات را تأیید کرد؛ تصمیمی که این شرکت را از جریمههای روزانه سنگین نجات داد.
به گزارش رویترز، کمیسیون اروپانسخه جدید مدل تبلیغاتی متا را بررسی کرده و نتیجه گرفته که تغییرات در «متن، طراحی و شفافیت» کافی بوده است به طوری که کاربران در عمل بین «دادن رضایت برای استفاده کامل از دادهها و تبلیغات کاملاً شخصیشده» یا «به اشتراکگذاری کمتر داده برای تبلیغات محدودتر» حق انتخاب خواهند داشت.
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی بسیج هنرمندان تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جریان شناسی جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما خبرگزاری مهر دانشگاه امام صادق دوره های سواد رسانه رسانه روابط عمومی سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین فکت چک قدس آنلاین لسانی سواد رسانه محمد لسانی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
گوگل برای ترجمه و مسیریابی عینک میسازد
2 بازدید
-
پایان دسترسی نوجوانان استرالیایی به اینستاگرام
2 بازدید
-
قانون جنجالی هند صدای سامسونگ و گوگل را درآورد
4 بازدید
-
جمنای بدون تبلیغات می ماند
5 بازدید
-
متا برای تقویت اطلاعات هوش مصنوعی خود با فاکس نیوز و CNN قرارداد بست
4 بازدید
-
پاول دورف: اتحادیه اروپا فقط به پلتفرمهای میزبان صداهای مخالف حمله میکند
5 بازدید