مدل درآمدزایی OTT
مدل درآمدزایی OTT:
اشتراکی
تبلیغاتی
تراکنشی
ممتاز
ترکیبی
اولین تجربه درآمدزایی از محتوا بر بستر نت مبتنی بر تبلیغ بود. بعد به سرویس های اشتراکی رسید و محتوای ارزنده، مخاطب را وادار به تراکنش (pay per view) کرد.
دوره کرونا باعث اوج گیری PVOD شد اما امروزه مدل ترکیبی (HYBRID VOD) کارآیی دارد.
استان زنجان انتخابات ایرنا بسیج دانشجویی تیک تاک جام جم جبهه مقاومت جنگ جهانی رسانه ای جنگ روایت ها جنگ شناختی جهاد تبیین خبر جعلی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری صداوسیما دانشگاه امام صادق دانشگاه سیستان و بلوچستان رسانه روابط عمومی روزنامه جوان سراج سلبریتی سندروم های فضای مجازی سواد رسانه سواد رسانه ای سپر دفاع روانی شبکه های اجتماعی صفحه اختصاصی طوفان الاقصی غزه فضای مجازی فلسطین قدس آنلاین مبلغان محمد لسانی مرکز ملی فضای مجازی نسل زد نمایشگاه رسانههای ایران همشهری هوش مصنوعی والدین و حضور فرزندان در شبکه های اجتماعی ژورنالیسم کارگاه سواد رسانه کارگاه سواد رسانه ای کانون پرورش فکری کنش رسانهای
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پرسونال برندینگ، تعیین کننده وزن شما و خدماتتان در تعامل با دیگران است.
21 بازدید
-
در دنیای بدون جبهه مقاومت، تنها کنش جهادی همین جنس کارهای نمادین است
53 بازدید
-
نصرالله در میان مردم لبنان به عنوان یک «شخصیت مسیحایی» شناخته می شود و تاکسی ها به جای موسیقی، سخنرانی های او را پخش می کنند.
20 بازدید
-
کارگاههای صلواتی ربیع، سه ساله شد!
32 بازدید
-
اجباری کردن استفاده از دستگاههای دیجیتال در پیشدبستانیها
30 بازدید
-
ضعف رسانه ای دولت سیزدهم، تحلیل ها و راهکارها
31 بازدید