ارائه گزارش ارزیابی به اتحادیه اروپا توسط تیک تاک
تیک تاک گزارش ارزیابی خود را در خصوص برنامه لایت برای کودکان را به اتحادیه
تیک تاک گزارش ارزیابی خود را در خصوص برنامه لایت برای کودکان را به اتحادیه
تیک تاک گزارش ارزیابی خود را در خصوص برنامه لایت برای کودکان را به اتحادیه
سرپرست معاونت خدمات پایه و داراییهای دیجیتال سازمان فناوری اطلاعات ایران، از پیگیری تکالیف آییننامه
مدیرعامل متا، از توسعه و تولید هدستهای واقعیت مجازی به صورت متن باز برای استفاده
کنگره آمریکا طی مصوبه اخیر خود اعلام کرد که چنانچه بایتدنس، شرکت مادر تیکتاک، سهام
مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که تیک تاک را برسر دوراهی قرار
دیده بان حریم خصوصی هلند به سازمانهای دولتی این کشور توصیه کرد استفاده از فیسبوک
متا ربات چت هوش مصنوعی خود را که با مدل زبانی بزرگ «اللاما-3» ساخته شده،
ادعاهای مطرح شده علیه مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در جلسه استماع اعتیاد به «اسکرول بینهایت»،
شرکت مایکروسافت ۱,۵ میلیارد دلار در گروه هوش مصنوعی G۴۲ ابوظبی سرمایهگذاری خواهد کرد به
نیویورک تایمز به تازگی از نقض قوانین از رونویسی ویدئوهای یوتیوب جهت آموزش مدلهای هوش
اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) در حال بررسی مزایای بالقوه استفاده از هوش مصنوعی در
معاون سیاست محتوای شرکت متا از تغییرات عمدهای در سیاستهای خود در مورد رسانههای دیجیتالی
سواد رسانه ای (Media Literacy) مجموعهای از مهارتهای قابل یادگیری است که به توانایی دسترسی، تجزیه و تحلیل و ایجاد انواع پیامهای رسانهای اشاره دارد و یک مهارت ضروری در دنیای امروزی به شمار میرود. برای حرکت در محیط رسانهای پیچیده امروز باید قادر به درک بهتر پیامهای رسانهای باشیم.
افراد، با سواد رسانه ای قادر به کشف پیامهای پیچیدهی موجود در محتوای تلویزیون، رادیو، روزنامهها، مجلات، کتابها، بیلبوردهای تبلیغاتی، اینترنت و سایر رسانههای مستقل خواهند شد. آنها همچنین میتوانند رسانههای خود را ایجاد کرده و در شکلگیری فرهنگ رسانهای مشارکت فعالانه داشته باشند، این امر سبب میشود مردم از حالت مصرفی خارج شده، از رسانهها به صورت هوشمندانهای بهرهمند شوند.